René werd door burgemeester Pieter van Maaren met mooie woorden bedankt voor zijn inzet in de werkgeverscommissie en de vasthoudendheid om te zorgen voor meer huurwoningen in de gemeente.
René heeft van de fractie een mooie bos rode rozen gekregen, geheel passend bij zijn rode hart. In de nieuwe periode wordt René weer fractievertegenwoordiger en blijft hij zich inzetten.
Op de foto v.l.n.r. Karin Rietveld, René Bouma en Dolf Rientjes