Afscheid raadslid René Bouma

Op 31 maart eindigde de raadsperiode 2022-2026. René Bouma nam afscheid als raadslid van onze partij.

René werd door burgemeester Pieter van Maaren met mooie woorden bedankt voor zijn inzet in de werkgeverscommissie en de vasthoudendheid om te zorgen voor meer huurwoningen in de gemeente.

René heeft van de fractie een mooie bos rode rozen gekregen, geheel passend bij zijn rode hart. In de nieuwe periode wordt René weer fractievertegenwoordiger en blijft hij zich inzetten.

Op de foto v.l.n.r. Karin Rietveld, René Bouma en Dolf Rientjes

Gerelateerd nieuws

Teamfoto

Bedankt voor jullie stem! 💚❤️ 

Gesprekken in Koggenland

Mensonidesweg Hensbroek

Behoud het West-Friese landschap: geen grote schuur aan de Mensonidesweg in Hensbroek

In de Kogge Express: Het duurt te lang, we willen sneller

Lijsttrekker Dolf Rientjes ontmoet zwevende kiezers

Heb jij alle 10 de verkiezingsborden al gespot?

Kandidaat René Bouma in podcast ‘Buiten de Raadzaal’

Lijsttrekker Dolf Rientjes in lijsttrekkersdebat van Streekomroep West-Friesland

PvdA-coryfeeën in het zonnetje gezet